agr cartrade properties

Agr Cartrade
agr cartrade

Agr Cartrade Merupakan syarikat yang menyediakan kemudahan membeli kenderaan dan rumah kepada yang gagal membuat pinjaman bank atau institusi kewangan di Malaysia.

Membeli itu memang mudah. Asal ada duit sahaja, segala benda boleh dibeli. Bukan hanya barangan, pangkat, kedudukan juga dpt dibeli.
Korang ingat nak beli kereta/rumah ni senang ke?

Hari ni korang terfikir nak beli rumah, esok terus boleh beli ke?
Kalau senang macam tu, memang aku beli tiap-tiap hari la.
Kalau korang anak Dato ke, Tan Sri ke, Menteri ke.. haa. Yang macam ni senang la nak membelinya. Asal cakap je, terus dapat. Sbb kebanyakan golongan ini byk duit. Kat Msia ni, Pengarah Negeri jer pun dah blh simpan berjuta.

Pendatang… bangla, indonesia dan lainnya dok asyik rebut bniaga. Dulu dtg utk sebagai buruh shj. Hinggakan dh ada yg mempunyai premis niaga. Apa nk kata, kerana org kita nk duduk shj, di chop malas berusaha. Ada ‘money game’ tbeliak mata, berpuluh ribu pi ‘lempar’ di sana utk dptkan laba sbb katanya xperlu buat apa2. Akhirnya ranap, berputih mata.

Politik skrg utk org tertentu shj, bknnya spt awal merdeka, xblh harap utk membela. Bangla dan indonesia dibawa utk mengekalkan kuasa.

Kadang-kadang hari ni rasa nak beli, 5 tahun akan datang baru mampu membeli.
Kadang-kadang hari ni terfikir nak beli,10 tahun akan datang baru layak nak membeli.
Kadang-kadang ada yang terdetik nak beli hari ni, sampai tua tak terbeli rumah sendiri. Hurmmm..Sedih..

Ini bukan salah ibu mengandungkan korang tau. Ini masalah korang sendiri. Urus kewangan tak betul, memang ke sudah la tak terbeli rumah sendiri.

Pergi la belajar ilmu kewangan, jangan sampai korang terjerat dengan dosa-dosa kewangan. Nanti korang menyesal tak sudah.

Atau korang blh sertai kami di AGR CARTRADE, merancang kaedah kewangan yg diperkenalkan bgmana memiliki kereta / rumah tanpa loan dari bank. Jika serendah rm300 pun tak boleh nk sediakan, xpayah berangan atau mimpi utk milikinya. Kebanyakan org inginkan kereta yg baik, rumah yg selesa utk keluarga. Anda bagaimana, dah merancang ke…?

Temui mereka2 yg tawarkan pencerahan AGR CARTRADE utk anda fahami secara jelas. Wasap dan call 011 1284 6553 shj jgn berlengah. Jika dok asyik bertangguh, sampai ke sudah xdak keputusan.klik di sini untuk info lanjut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *